Kunduppgifter

Namn: *
C/o:
Egen orderreferens:
Gatuadress:*
Postnr:*
Postort:*
Telefonnr:  
Mobilnummer:*
E-post:*  
Registrerad av :
Användare:
Fakturaaddress:

Uppgifter om din mobiltelefon eller annan enhet

IMEI / serienr:*

Jag saknar IMEI-nummer
Sök modell:
Kategori:*
Modell:*  
Tillverkare:*
Medskickat tillbehör:

Felbeskrivning

Typ av fel:*   
Felbeskrivning:
Synliga skador:

Reparationstyp

Välj ett alternativ:*
Tänk på att om produkten inte omfattas av garanti kan kostnad för reparation/undersökning tillkomma


Kostnadsförslag skickas efter undersökning, vid nekat kostnadsförslag debiteras 350 Kr inklusive moms i undersökningskostnad
Inköpsdatum:
 
Emballage samt returfraktsedel skickas till er adress. Ankommer normalt inom 1-2 arbetsdagar. (Används för att skicka in ert serviceärende till serviceverkstan)
Övrig information:

Godkänn och skicka serviceorder

Jag förstår att om verkstaden inte hittar något fel på produkten kommer den, utan föregående avisering, att returneras mot undersökningskostnad på 350 kr inklusive moms

Med anledning av att personuppgiftslagen (PUL) ersattes av den nya dataskyddsförordningen (GDPR) den 25:e maj 2018, vill vi tydliggöra Ert ansvar att säkerställa fabriksåterställning eller motsvarande utförs på denna enhet som skickas in till Brightstar. Brightstar utför "Säker radering" på alla enheter som inkommer.

Jag förstår att om produkten har skador p.g.a. yttre åverkan (exempelvis sprucken display, fuktskador eller liknande), blir jag tilldelad ett kostnadsförslag. Om jag inte godtar kostnadsförslaget tillkommer en undersökningskostnad på 350 kr inklusive moms för att produkten ska returneras utan åtgärd.  Önskas inte produkten i retur kan den skrotas av verkstaden och ingen undersökningsavgift debiteras.